Strategija razvoja turizma Općine Stari Grad Sarajevo

Dana 20.  februara 2017. godine u Općini Stari Grad održan je prvi sastanak predstavnika javnog, privatnog i nevladinog sektora u vezi sa izradom Strategije razvoja turizma Općine Stari Grad Sarajevo.

U prezentaciji projekta su istaknute tematske cjeline koje će biti predmet razrade u narednom periodu i kroz organizaciju drugih radionica iskazati mogućnosti i prepreke za razvoj turističkih proizvoda i turizma na prostoru Općine, te pripremiti projekte koji će biti sastavni dio Strategije razvoja turizma.

DSC_0007_1image-0-02-05-892f42d45216ae622ffc00341b419646e34f910d9811cc03c590558253c1d7c7-V

Okvirno je naveden plan izrade Strategije sa postavljenim jasnim ciljevima i prioritetima, te izazovima unaprjeđenja turizma, akcentovanje na aktivni razvoj već postojećih resursa, kreiranje novih turističkih usluga i nove turističke ponude, povećanje dolazaka i turističke potrošnje, veće mogućnosti za razvoj preduzetništva i zapošljavanja unutar sektora i u drugim povezanim sektorima, načinima promocije ponude destinacije, te definisanje pristupa u integraciji javnog, privatnog i nevladinog sektora u upravljanju destinacijom i turizmom općine Stari Grad Sarajevo.

Prisutni su imali priliku iznijeti određene probleme s kojim se susreću svakodnevno, a neki od njih su:

  • Sigurnost posjetitelja i uloga MUP-a;
  • Realizacija boljih uslova za boravak turista i važnost kreiranja ambijenta za posjetitelje: povećanje aktivnih govornika engleskog jezika među zaposlenicima u turizmu, te sprječavanje pojave dvostrukih cijena za turiste;
  • Bolja čistoća na prostoru Baščaršije i dozvola za komercijalnu upotrebu praznih prostora u Starom Gradu;
  • Regulisanje i suzbijanje nelegalih smještaja i rada bez dozvole; smanjenje sive ekonomije u turističkom sektoru radi bolje ponude;
  • Pronalazak konkretnih rješenja po pitanju nedostatka parking mjesta na području Starog Grada;
  • Ideje kako da se unaprijedi zanatski sektor kao dio nematerijalnog naslijeđa u BiH;
  • Uređenje bolje životne sredine;
  • Očuvanje već postojećih kulturno- historijskih spomenika;
  • Uloga turističkih udruženja u BiH, koje su u ulozi promotora destinacija.

Učesnici su istakli važnost online prakse kako bi se pristupilo tržištu ali i načina na koje se može utjecati na reputaciju destinacija.

U narednom periodu će biti održani radni sastanci sa ciljnim grupama koji će biti sastavni dio Strategije razvoja turizma Općine Stari Grad Sarajevo.

Cilj je da Sarajevo postane destinacija za cijelu godinu, kao i generalno smanjenje sezonske varijante turizma. Ovo je bila plodna sezona i podstakla je mnoge na daljnji rad. Za Alterural, ovaj sastanak je bio važan je možemo:

– čuti prioritete drugih aktera pri razvijanju turističke destinacije i doprinijeti budućim diskusijama promovirajući ruralne ponude u okolini Sarajeva. Ove ponude posjeduju animirajuće osobine za posjetitelje kako bi što duže ostali u Sarajevu.

– pratiti ovaj kolektivni proces pokrenut od strane Općine Stari Grad, što je vrlo slično kreiranju klastera kroz naš projekt uz podrđku Evropske unije.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s