Marketing – povezivanje s tržištem

U srijedu, 21. marta 2018. godine u prostorijama Turskog kulturnog centra u Fojnici, održana je radionica “Marketing – povezivanje s tržištem”.

Ovaj tehnički trening je prvi po redu iz sekcije marketinga, i jedan je od 10 planiranih u sklopu projekta finansiranog sredstvima Evropske unije, pod nazivom “Osnaživanje ruralnih turističkih destinacija oko Sarajeva sa ciljem diversifikacije ruralne ekonomije”.

Domaćin i ko-organizator radionice je Planinarsko društvo “Vranica” Fojnica, jedan od partnera Alterurala na projektu. Predavač je prof. Almir Peštek. Na treningu je bilo prisutno više od 25 pružaoca usluga u ruralnom turizmu, te predstavnika općina sa područja djelovanja projekta. Na radionici su posebno obrađene metode pomoću kojih se svi biznisi u ruralnim područjima mogu povezati s tržištem i na taj način povećati svoju konkurentnost. Posebna pažnja je obraćena na promotivne aktivnosti koje seoska domaćinstva mogu uraditi, sa osvrtom na digitalni marketing.
Projekt “Osnaživanje ruralnih turističkih destinacija oko Sarajeva sa ciljem diversifikacije ruralne ekonomije” je podržan u okviru Programa za civilno društvo 2014.-2015., sa ciljem povezivanja građana i smanjenja nezaposlenosti kroz unapređivanje saradnje glavnih interesnih grupa na lokalnom nivou i procjenu tržišta aktivnog stanovništva. Projekt je finansiran sredstvima Evropske unije.
Trajanje projekta je 3 godine, a općine djelovanja ovog projekta su Kreševo, Vareš, Ilijaš, Fojnica, Sarajevo Centar, Sarajevo Stari Grad, te Istočni Stari Grad.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s